Hur får man tiden att gå?

När jag tittar på klockan så är jag förvånad att den ens rör sig framåt, tiden går så jävla långsamt (ledsen för svordomen)
Dagen tar sig långsamt framåt mot ett slut, Ibland vill jag bara lägga mig ner och sova på en gång för att få vakna upp och se om morgondagen bjuder på något roligare, vilket chasen inte är stor att den är.

Jag har gjort allt jag vill göra på datorn, läst alla bloggar och kollat alla sidor...
Så då tänkte jag att jag istället skulle sätta mig vid Tv och titta, men med min vanliga tur visade det sig att det inte fans något kul överhuvudtaget att se på Tv.

Så nu vet jag inte vad jag ska göra allt är bara så jävla tråkigt!

Jag klarar inte av att ha tråkigt det är det värsta jag vet, det kliar i alla fingrar och jag vill bara göra saker.
I dessa lägen gillar jag inte sommarloven, Man förlorar kontakten med allt !
Hade det vart skola nu hade jag kanske iaf haft någonting att göra.

Va ska jag ta mig till sommaren har typ precis börjat och jag är redan uttråkad och vill tillbaka till skolan.
Vad är fel på mig?
Under hela tiden man går i skolan så räknar man ner dagarna till skol avslutningen, men nu när jag sitter här och har sommarlov så utnyttjar jag inte den tiden som jag fått?
Kakse för att jag inte har en anning om vad jag ska göra med tiden...

Lagom till när skolan börjar kommer jag ha hunnit slita mig sönder och samman för att jag fått sjukdomen tråksjukan!

Förlåt för ett oerhört illa skrivet inlägg med säkerligen en hel massa stavfel!

Men ibland är det inte kul , snälla rädda mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0