idioter hoppas det blir regn!

Det finns inget mer retsamt en att gå runt och plocka disk medans man ser på en spgelblank havsyta och människor som ligger ute på bergen och solar eller ligger i vattnet och tar några sköna uppfriskande simtag.
Medans jag går med ett par svarta jeans som saknar gylf och knapp så måste sätta mitt skärp jätte skumt, sen har jag en arbets tröja som sitter som ett jävla korvskinn och det hela blir ju inte bättre av att jag har skavsår och ömar i hela fötterna.
så nu har jag tejpat hela mina fötter med plåster och imorgon tänker jag vägra fina skor och jeans välkomna foppa tofflorna och mjukisbyxor.
De får säga va det vill men jag klarar inte två dagar till annars.
Medans man försöker få tiden att gå fortare medans man viker ett halvton servetter så lyssnar man på människor som sitter och planerar va de ska göra hela dagen i detta underbra väder.
Idioter hoppas det blir regn !

Tänk på pengarna my, tänk på pengarna!


Min "underbara" utsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0