Jobb jobb jobb

Jag som i början av sommaren sa att jag denna sommar säkert inte skulle jobba någonting.
Och detta var jag helt säker på jag klagade ordentligt och ljudligt ocn nu klagar jag nästan för att jag har för mkt jobb.
Men som man säger om oss kvinnor/flickor kala oss vad ni vill , men vi är aldrig nöjda!
Idag har det varit riktigt lungt på jobbet, Kankse inte så roligt att äta glass om det regnar?
Men det känndes bra att det regnade , känndes bättre att stå inne då.

Nu jobbar jag iaf varje dag hela veckan... Man får tänka på pengarna!




Nej nu ska jag åter gå till the sims 2, ska man spela dataspel så ska man spela dataspel:P


Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag ska skriva den 15 augusti så det är inte alls lång tid kvar, vi måste prata och bestämma en dag för Gillinge snarast också gumman!



Puss & kram!

2008-07-22 @ 02:48:28
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0