Katt bus och falsterbo

Idag var solen också framme men tyvärr så blåste det så jag och stefan stannade hemma och passade katt ungen istället , den är så söt.
Springer han runt och jagar solkatter och flugor :)
Men nu har han somnat i soffan.
Lite bilder på Bebis:


Nu håller jag på att packa och planera resan, vi åker tidigt imorgon bitti :D
Jag, Stefan, Linda och ev. Alex
Det är mycket soms ka planeras och fixas, Jag och Linda ska åka och handla när hon slutat jobba.
Det ska bli så kul att åka till falsterbo igen !
Se på hästarna, sola, bada och bara ha det allmänt trevligt...

Så den 17 Juli hörs vi igen
Önska oss lycka till ute på vägarna :)



Kommentarer
Postat av: mickis

söt katt :)

ha det så bra i falsterbo!!

2008-07-13 @ 17:08:50
URL: http://visions.blogg.se/
Postat av: Mimmie

min bebis ju :)

2008-07-14 @ 14:38:12
URL: http://mmims.blogg.se/
Postat av: My

Ja visst är mimmies lilla bebis en sötnos han gör sig bra på bild;)

2008-07-17 @ 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0