Min otroliga faster!



Idag ska jag åka in till min faster som är på danderyds sjukhus. Hon fick en hjärnblödning i mars och var riktigt illa däran men ny har hon repat sig riktigt . Hon är så himmla stark !
Det värsta är att man ofta går runt och tänker att det däe händer inte mig , min familj och släkt är så pigga och glada så varför skulle något hända dem?
Helgen innan B fick sin hjärnblödning var hon hemma hos mig och firade min födelsedag, såg vi något fel på henne? nej !
Hon var vanliga pigga glada B, sen kom den hemska dagen då det bara hände. Utan förvarning eller någonting.
Så ta vara på tiden med era nära och kära fär man vet aldrig vad som kan hända.
Nu hade vi tur B vaknade upp igen och möter nu nya utmaningar varje dag för att komma tillbaka.
Det är kul att få träffa henne för varje gång att hon tagit ett nytt steg framåt. Hon är så glad och skratar och skämtar precis som hon alltid varit.

Hon är helt otrolig min faster !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0