Så trött

Idag är trött, riktigt trött känns som om jag knappt orkar hålla ögonen öpppna och klockan är bara nio.
Jobbet idag hart gått bra, men det känns inte så lokande att jag öppnar imorgon...

Nu ska vi snart grilla middag flinta stek med pommes, men jag är inte ens hungrig.
Idag kännds som en sån där jobbig dag då man egentligen bara villkrypa ner under täcket och krypa ihop. Bara vara för sig själv och tycka synd om sig själv. Men vem vill spila bort livet med det. Jag intalar mig själv att tänka på något annat och försöka vara glad och trevlig

Det är en ny dag imorgon!




Ett steg framåt , två steg bakåt...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Joo lilla Zindy brukar vara nere på Estö på måndagar och träffa kompisar. Men nu är hon "mammaledig" =D och hemma i valplåda. Hon kommer nog tillbaka i höst igen med en eller två valpar med sig.

Har inte varit med själv alla gånger, brukar du oxå vara där? Vad har du för hund?

2008-07-28 @ 00:12:46
URL: http://trollartollaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0