Sjukhus

Usch sitter och är alldeles trött i kroppen, Gick upp 8 nu på morgonen och för någon som har haft sommarlov ett tag är det tidigt!
Han äta en risifrutti sen bar det av till Norrtulls sjukhus där jag skulle in för att möta doktorn och kolla så jag mådde bra. Vi gjorde lote små tester och tittade tillbaka på gammla.
Mina värden var som vanligt helt normala och doktorn var nöjd, Vilken tur att man alltid ska göra alla nöjda.

Efter det åkte jag och mamma och åt lunch på en mysig liten hörn pizzeria, Hörn pizzan by geroge.

Sen bar det av till min underbara faster som är bäst på allt, Hos henne träffade vi hennes kurator, var nere i henes aktiverings center och fikade en snabbis. Hon åt sin favorit glass men jag nöjde mig med en super god frukt smoothie.

Nu sitter jag hemma hos älsklingen, har inte så mycket att göra men kommer nog på något snart.
Blir väl till att låna en bok av hans mamma eller se på tv.

Jag får helt enketl se vad kvällen bjuder på.
Blåbär & Hallon

Froosh smoothie kan jag verkligen rekomendera!
Super goda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0