Sommar dagen

Solen , den underbara varma gula boll som lyser ner på oss och ger oss värme och det är inte bara värme på utsidan av våra kroppar utan även inuti.

Jag blir alltid lika glad av att se solen, solen tyder oftast på att dagen idag kommer att bli en bra dag.

Dagen idag har iaf tillbringats ute på sjön med pappa pojkvännen och matte(farbror).
Jag som ensam tjej fick tillbringa tiden med att sola , läsa min bok och leka med valpen. Medans grabbarna grus fiskade. Bara aborrar på kroken idag.
Wilmer vart över lycklig och åt så mkt på fiksarna han kom åt.
Jag vet nu att om jag skulle hamna i sitsen att behöva åka ut med bara killar igen ska jag se till att få med en till tjej kompis.

Nu sitter jag hemma igen med den där underbara känslan när kroppen är lite slö och trött och kroppen är röd och varm, för som vanligt har jag självklart bränt mig, Är jag förvånad? Nej

Nu sitter jag och för över alla bilder från dagen och väntar på sms från Linda.
Vi får se om det blir så att vi åker ner till falsterbo på måndag, nu för tillfälet lutar det inte mot det men vi får se hur det blir.

Nej nu ska jag ladda upp bilderna så jag kan lägga in dem här...


Jag är väl mig själv för min skull ingen annans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0