underbara sol

Idag var solen framme, så runt nio väckte stefans mamma oss och sa att vi kunde följa med på sjön om vi ville.
Jag sklulle börja jobba klockan 3 men vi fick det att gå ihop iaf.
Så första halvan av dag har jag legat ute på sjön och legat i solen och badat.
Jag kände mig lagom trött i kroppen och fräsch när jag kom hem men hade då ingen tid för at duscha eller så, det blev till att åka direkt till jobbet. Första 2 timmarna var jag i skärgårdsboden, vilket var lungt och skänt.
Sen när jag gick in i glass boden gick den sista precis så jag blev själv, och jag stressade hur mkt som helst, Allt tog slut och det jag behövde fanns inte osv. jag har nog aldrig varit så stressad.
Efter jobbet hämtade stefan mig och sen blev det sallad från arena. Min med rärkor, feta ost och ananas.

Nu känner jag m ig jätte trött i kroppen så ska gå och lägga mig snart, avundsjuk på kattungen som ligger och sover i mitt knä. Så skulle man ha det

hoppas ni tagit vara på solen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0