Vad hände?

Igår sitter jag och klagar på jobbet och att jag önksar att det ska regna osv. och klockan 2 i natt vaknar jag av jag fått värdens magont, ligger och mår hur illa som helst hela natten, tack för det!
så blir det om amn bara dricker latte på tom mage.
Så idah blev det inget jobb och inte imrogon heller då man ite ska jobba i kök om man haft ont i magen. Så mina dagar på havsbadet är slut...
Så nu ska jag jobba ikapp timmarna jag missat i boden istället lutar åt att jag på ca 2 veckor nu kommer jobba 112 timmar, jag ser redan fram emot det.

Just human nature

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kika in på min blogg om du är sugen på att vinna en bloggdesign! :)

2008-07-30 @ 12:26:56
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0