I natten är jag ensam

Kvällar och nätter är värst, det känns som om jag är den ända som är vaken.

Kvällar och nätter får mig alltid bara att ligga och tänka efter, tänka på onödiga saker som skapar en oro, oron i sin tur gör det ännu svårare att somna.

På natten kommer känslorna och jag blir förvirrad, hur känner jag mig egentligen?

Om natten kommer längtan att somna

Dimman sänker sig ner
När vi närmar oss varann
Ingen hör, ingen ser
Bara månen står I brand

 Allt kan hända
När drömmen blir verklighet
Just nu Vill jag bara få stanna I min hemlighet

Om natten kommer känslan tillbaks till mig
Om natten kommer rädslan att mista dig
Om natten kommer längtan att somna
När skuggorna jagar mig

Glömmer bort tid och rum
Bara du och jag är här
Lämnar allt för en stund
Allting stannar där vi är
När saknaden kväver mig

Vill för alltid va kvar
Stanna tiden en stund
Utan dig får jag inte en blund
Vill för alltid va kvar
Och förvandla en dröm till en ny verklighet

Om natten kommer känslan tillbaks till mig
Om natten kommer rädslan att mista dig
Om natten kommer ängslan att vakna
När saknaden kväver mig





Vem är jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0