Fredag, skolfoto och Ben & Jerry's

Fredag , vad skönt !
Idag har haft haft skolfoto i skolan, riktigt roligt och måste säga att vi var riktigt snygga ;)

Här kommer en liten förtitt.



Det var väldigt naket om amn får säga så, Hela bilden vart faktiskt riktigt snygg.
Vi står med en text som säger " Where are all the men ?!;)" med tanken att vi bara är flickor i våran klass så var vi tvungna att skapa ett bra budskap.

Jag har bunkrat upp mig med Ben & Jerry's för kvällen jag längtar redan ! Men ingen glass före middagen så det är bara till att sitta snällt och vänta.

Imorgon jobbar jag 8-14 så det är till att gå upp tidigt. *Suck*


Ha det så länge, hel klass bild kommer upp sen :D

Kommentarer
Postat av: GM

Hoppas du har en bra kväll :)



Ha det så bra.

Kram

2008-10-03 @ 20:26:27
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Erica,

svar: haha okey, men ni vet väl att det finns en massa bilder på hårddisken i skolan? projektarbete hårddisken :)



Haha härlig er bild måste ha blivit :D

2008-10-03 @ 20:59:33
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0