Gossip girl

Så nu var 5 avsnittet avklarat.
jag känner mig nervös, glad och ledsen på samma gång.
Alla dessa känslor av att titta på serier, tv är farligt för mig !

Nej dagen kryper mot sitt slut och jag ska se lite på mer livsfarlig tv sen ska även jag krypa till sängen. Har ett pyskologi prov imorgon som kräver lite plugg.
Jag har redan läst ut våran lärobok då jag måste säga att det är ett riktigt intressant ämne, de har gjort en hel del intressanta experiment på människor som är riktigt roligt att läsa om.


Nej kväll var det, god natt !

Kommentarer
Postat av: Erica,

Jag har missat hela den där serien . . borde jag se den?

2008-10-02 @ 11:23:56
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0