Hur gör man?

Hur får man lusten att plugga?
Jag har psykologi prov på fredag, social psykologi
Men jag om någon är en värdelös pluggerska(snyggt ord) jag kan varkligen inte få mig själv att plugga, böckerna ligger här brevid mig och bränner i sängen men har jag öpnnat dem? nej !
Jag har intallat mig hela dagen att nu ska jag göra det eller efter det osv, men jag börjar tro att jag och alfons åberg har en gen gemensamt ska bara genen...
Jag börjar nu förstå varför mina betyg aldrig är i topp, kanske för at jag aldrig själv ens lägger ner tid på att försöka. Varför måste jag avra ute i sista sekunden, sen snabbinlär jag allt och när jag sitter där med provet framför mig är allt jag vetat bort glömmt.
Jag är en jävel på att komma ihåg helt orrelevanta saker men sådant som berör skolan ahr en förmåga att gå in genom ena örat och ut genom andra.
Psykologi är en ganska logisk kurs så tänker du efter så vet du nästan alltid svaren men jag får aldrig till det, usch fy och blä
Boken stirrar bara mer och mer intensift på mig så känns som om jag inte kan vänta länge till, jag måste läsa !

Det roliga är att det är samma visa med geografin till på måndag, men vi tar det en annan gång


Ha det så bra, nu väntar böckerna på mig !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaha vill du verkligen veta?

jag tog 24 lektioner, några (4st tror jag)behövde jag egentligen inte men jag ville ta dem för att vara riktigt säker på att klara uppkörningen. =D

Men sen var de gillinge oxå... + uppkörningen... så samanlagt 27 lektioner... och en massa övningskörning hemma med mamma.



Sammanlagt kostade mitt körkort 15.000 kronor + privata övningskörnigen... mycket pengar är det... =S



(pappa betalar, som tur är) ;P

2008-10-16 @ 15:00:03
URL: http://trollartollaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0