Projekt arbete

Nu sitter jag i skolan och jobbar emd vårt projekt arbete, mamma kommer snart och hämtar mig så jag får åka hem en stund.
Det går riktigt bra med vårt arbete, Idag har vi jobbat på flitigt och fått mycket gjort. Vi har skrivt en fin liten berättelse om nynäshamns gymnasium.

Senare ska jag på utv.samtal ska bli kul att se vad Mia-lena säger om mig.

Nej dags att dra sig ot skåpen för att hämta det oälskade geografi böckerna som jag ska finna lusten att läsa 50 sidor i plus anteckningar tills på fredag, som vanligt är jag inte ute i god tid med mitt pluggande, fy på mig !

Kommentarer
Postat av: Erica,

fungerade datorerna för er så säger jag grattis! de hängde sig för oss hela tiden :(

2008-10-22 @ 20:40:19
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0