Upp och ned

Idag är jag bara så trött, känns som om hela jag bara villramla ihop och somna om. Så går det när man först ska sitta uppe sent föratt titta påalla serier och sen efter det ska man bara (ja den där vanliga meningen ska bara) sita lite vid datorn innan man äntligen kan sluta sina ögon och försöka somna,

Jag börjar halv 11 idag men hur gick det med den sovmorgonen, Jo pojkvännen skulle upp halv 8 jag går med honom upp föratt gå på toa och sen efter det kan jag inte somna om såhär sitter jag nu trött som bara den och önskar att jag egentligen ska sova.

Ganska lugn dag i skolan idag som tur är, öite skönt att få slappna av, imorgon blir det studie besök inne i stan åp levande historia och universitetet.

Nej dags för frukost och påmed kläderna sen väntar ennu en dag med en massor av överraskningar,Ha en bra dag !

19 dagar kvar , Minnie ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0