Rubrik?

Jag är värdelös på att sätta fiffiga eller intressanta rubriker på mina inlägg har jag märkt, antingen skriver jag dagen eller goddag. Börjar bli lite fantasi löst.

Idag har jag vart ute på en skön två timmars tur i skogen med hunden och min kära gudmor. Vi gick en riktigt lång tur och det var verkligen skönt för hela kroppen att få röra på sig och vara ute i naturen.

Det är konstigt att vi alla människor inte uppskatar naturen mer, den finns bara där precis runt hörnet för att användas till de mest otroliga sakerna.
En timme i skogen och du känner dig som en helt annan människa.
Känner du dig trött och sliten, dra på dig sköna kläder att gå i och bra skor, dra med dig en kompis, sätt in Mp3 eller bara lyssna på naturen och sen är det bara att gå.

Måste vara mitt absolut bästa tips till alla !

Om jag ska berätta lite om mitt så otroligt intressanta liv också så akn jag berätta att jag var på mitt vanliga doktor besök i dag eller jag ska kalla det handläggar besök och allt var som vanligt och jag ska bara fortsätta på, en liten ändring på kosten bara.
Ingen skola för mig idag och imorgon har vi bara en lektion, Skolan är riktigt uttröttande ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0