Skola skola skola skola

Åter tilbaka till dena avlägsna plats där dagarna är till för att spenderas.
Har precis varit och ätit i den otroligt fina matsadeln med all underbar gourmet mat på matselden med alla otroligt olika buffe rätter att välja mellan, efterrätts bordet ska vi inte ens prata om.
Det är fler meter långt med säkert åtta olika tårt soter och alla kakor och glass sorter.
Drycken är frivillig och allt är bara underbart.
Nej tillbaka till verkligeheten, dagens lunch var några äckligt slämiga kyckling liknande klumpar, jag kunde inte förmå mig att ens ta en sådan äcklig bit, skulle säkert ändå bara vara som att tugga på senotr och suddgummi.
Så min lunch vart någon pasta geggamoja och majs, känner att det var något i pastan som får min mat att åka lite kana upp och ner i magen.
Typiskt!


Svenskan och religonen vaklarad på morgonen och nu är det grafisk,geografi och sp-tid kvar...
Jag samlar kraft, känner mig som en stjärn elev dena termin, Hoppas det fortsätter så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0