2008


Den 23 juni startade jag bloggen, som på sin topp har haft runt 410 besökare

Jag blev 18år 23 mars

Hemska saker händer. Min faster fick en hemsk hjärnblödning men är nu tack och lov bättre nu!


Många djur han komma och gå i mitt liv:

Vi förlorade Kungen:

Jag sålde Flurren:

Koppen kom:


Vi förlorade Salza


Jag hade sita en kort stund:


Twilight på snabbt besök:


Bebis kom till familjen:


Underbara Minnie blev min och Stefans


Willmer ställdes ut för första gången och fick en snygg placering som 5:a



Får inte glömma falsterbo, resan som aldrig höll på att bli av 14-17 Juli:








Jag har under 2008 läst ut många böcker och sett många filmer!
Både bra och dåliga

Firade 2 år med Älsklingen 15/7

Jobbat hela sommaren nere i hamnen och på havsbadet

Fick gillinge och teorin avklarade till körkortet

Denize och Emilia flyttade hem till oss

Koppen flyttade tilbaka till Nrk

Åkte på två oförglömmliga resor:

Turkiet


Bryssel







Mitt 2008, hoppas 2009 har lika mycket att bjuda på om inte mer.

För vad har 2009 som inte 2008 hade?


Studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0