Stefan valberg 060715-

3år

Sedan dagen vi beslöt oss för att ändra relationsstatusen på PA till att vi var tillsammans (tänk att det var så man gjorde då)

Jag kommer aldrig glömma de dagarna eller den sommaren!
Festen som vi möte varandra på ordentligt första gången, eller alla de anadra stunderna med alla människor och händelser.

När vi beslutade oss för att bli tillsammans hade vi kännt varandra en vecka drygt, tydligen var det kärlek vid första ögonkastet, för jag är fullt säker på att jag slapp gå förbi två ggr ;)

Det är helt otroligt, för 3 år sedan var vi två vilsna ungdomar som råkade umgås med samma människor, en kväll blev början på flera år. Det var sommarlovet innan gymnasiet skulle börja, nu är gymnasiet slut, men fortfarande finns du vid min sida.

Vi har ett förhållande som kan liknas med en bergodalbana, men jag älskar dig ändå och jag tror att de endast gjort oss starkare.

Jag ser fram emot att bli gammal och rynkig med dig :)

Stefan valberg <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0