Tentor

Tentor är riktigt kluriga saker, iaf om lärarna som skapade tentorna tänker och skriver på ett sett som du som person verkligen inte har det minsta anning om hur man ska utläsa. Tentor är till för att elever till och från på universitetet ska få känna sig stressade över saker, för att alla elever ska kunna gnälla. Tentorna är ngt som tar upp hela din vardag i några dagar, det gör dig osocial. Tentor är något man borde göra i god tid och aldrig vara ute med i sista minuten...

Jag kan säga som så, jag gör alltid mina tentor i sista minuten, jag orkar aldrig stirra på de i mer en 5 min, jag hatar alla jävla ord som lyser på skärmen. Så vid varje tenta tillfälle frågar jag mig själv...

Varför gör jag det här?

Sen är det sista inlämningsdagen jag skriver så fingarna blöder, lämnar in tentan, och blir förhoppningsvis godkänd.

Och då är det bara att vänta ca 5 veckor och sdå ska man uppleva samma sak igen, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0