Bebisens saker

Man får ett väldigt sug efter att vilja handla saker till bebisen, allt i affärerna är väldigt gulligt. Men om man skulle springa och köpa allt nytt skulle detta bli en väldigt dyr historia.

Jag försösker iallafall intala mig själv att jag är en väldigt ekonomisk person, jag vill gärna fynda och hellre fler saker billigt än få dyrt.

Sen är det väldigt tacksamt att ha så många snälla människor runt omkring som man kan få saker av samt få låna saker av.

Här ett axplock av de sakerna vi hittills köpt eller fått till bebisen, än sålänge har vi inte lagt ut några stora summor alls och hoppas vi kan hålla budgeten hela vägen.

LEKSVIK Spjälsäng, antikbets Längd: 123 cm Bredd: 66 cm Höjd: 83 cm Bäddbredd: 60 cm Bäddlängd: 120 cm
LEKSVIK Spjälsäng





Crescent diva




Babygym Pingu


Långhårigt mysigt lammskinn




Britax rock-a-tot delux



Ett stort klädpaket med kläder begagnat i olika storlekar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0