Hiss och Diss




Foglossning

Jag kommer knappt ihåg hur det känns att resa sig upp/sätta sig ner från en stol eller soffa utan att ha ont. Att föröska växla på bilen är inte heller det roligaste. Hund promenaderna blir kortare och tar längre och längre tid, hundarna skulle väll inte direkt ge mig pris för världens bästa matte för tillfälllet. Nu lever jag för ett steg i taget och så gör vi allt så gott det går!

Snö
Behöver det ngn vidare förklaring? Kallt, allt tar dubbelt så lång tid och det gör det verkligen inte lättare för mig.



Två veckor hemmastudier
Nu har jag två veckor hemma studier så inga mer långa resor till skolan eller stillasittande tid i obekväma stolar, efter denna kurs som tar slut om två veckor har jag bara en kvar innan jag tar studieuppehåll. Känns väldigt nära! Bara 66 dagar kvar till BF nu...

Älsklingen
Jag har världens underbaraste stöd hemma och en älskling som verkligen bryr sig, det skulle inte gå utan han.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0