Älskade onsdags kvällar

Slutade runt 6 på jobbet då åkte jag upp till stallet för att få lite motion, Min häst var värkligen hemsk, Hon var ett monster.
Efter det var det hem till älsklingen för att kunna sätta sig vid datorn och bara ta det lungt , men hemma hos honom märker jag att deras internet inte funkar och inte heller mit ttrådlösa fungerar nere i hans rum då det nästan ligger helt under jorden. Så det fick bli Tv tittande istället men det gjorde mig absolut ingenting för lagom till när jag satt på Tv kom jag på att det är onsdag, kan det bli bättre?

Dubbla avsnitt av project runway



kvällen är räddad, Helt klart en av mina fravorit pogram,
blandat med allt som har med kriminalare och göra och sex and the city.
Tyvär ska jag alltid vara en fusckare och kolal resultatet innan serien är slut för att jag inte kan hålla mig med att veta vem som vinner, för då blir jag alltid så närvös när det är utslagningar.
Fånigt ? ja verkligen men jag känner mig in i deras nervositet och blir riktigt orolig om vem som ska åka ut eller inte, sen måste jag alltid kolla vem som ska bli min favorit, kan inte heja på någon som inte kommer vinna.
Så sen när vi sitter i soffan och alla andra gissar vem som ska vinna kan jag nästan sätta pengar på att den jag tror ska vinna kommer vinna (vilket är gandska självklart eftersom jag ahr funskat)
Och det är alltid lika roligt när alla andra är helt säker på att den andra ska vinna , eller när tv spelar på att det verkligen är den personen, de liksom filmar den extra mycket och har bara med alla jätte bra kommentarer om den när de diskuterar osv.
Men men tänker inte avslöja vem som vinner för er som ser på det !
 Överskande som alltid? Jo kanske..

Och inte nog med att ag fått njuta med dubbel avsnitt av min favoriter efter det kommer det jag ser dubbel avsnitt av varje kväll, det man måste se innan man sommnar.
Serien som lämnar en med en massa citat i huvudet som bara låter så rätt,
 Hur kan de få allt såklockrent och rätt hela tiden.
De är med om alt möjligt men på något sätt känner man sig alltid som dem i en eller annan situation.
Vilket porgram pratar jag om? det är väl ganska självklart ...

Dubbla avsnitt av Sex and the city





Jag älskar onsdags kvällar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0