Efter regn kommer solsken

Efter regn kommer solsken brukar man säga men om jag ska vara het ärlig ser jag inte ens blå himmel idag och  igår öste det ner regn sista tiden på jobbet så jag gick hem en timme tidigare.
Ser ut som om det kommer bli samma ramms aidag igen, super trist att aldrig ha några kunder för att det är ingen som vill gå ut i det tråkiga vädret.
Vart super blöt när jag försökte snurra ut markisen.
Stefan var iag snäll nog att komma och hämta mig så jag slapp bli enu mer blöt.
När vi kom hem åt vi en super god middag med bakad potatis och kött.
Sen var det dags för en snabb vissit till stallet där vi var tvunga att ge hästarna lite mat, stackarna var jätte blöta.
Stefan åkte tidigt imrose rutn klockan 6 men det har jag knappt minne av var inte riktugt aken när han sa hej då.


sjs jsg hsr med mig datorn på jobbet idag igen så har något att göra nu i det trista vädret!
jag trotsar regnet och bär klänning idag iaf jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0