Fel att köra lagligt?

Jag får nästan panik nu när jag är ute och kör bil, alltid lyckas jag få en kö på 10 bilar bakom mig.
Och det roliga är att då kör jag lagligt och håller mina hastigeheter precis, Och så fort någon får en chans så kör de om oavsett om det är i ett dåligt läge eller ej.
Och dessa ska vara mina föredömmen inom bil körningen? hur kan det vara möjligt?
Med detta är det inte så konstigt att folk hetsas till att köra för fort.
Alltid när jag har alla krypandes bakom mig och det känns som de sitter och suckar och det  får det mig alltid att lägga foten lite extra hårt på gasen och självklart går då hastigheten upp.
Jag känner mig som ett hinder, fast jag kör lagligt !
Detta får mig verkligen at tänka på hur fort alla andra måste köra, det är nästan skrämmande.

Men en sak är till en fördel för dem, när de åker bakom mig vet de iag att de kör lagligt !

Ska detta vara rätt, ska man tycka att det känns fel att hålla hastigheten?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0