Gillinge

Igår åkte jag och tilda in på äventyr.
Vi hade tur med tåg och tunnelbana sen bussar som gick bra i tid så vi kom fram till gillinge banan en timma innan det började nästan.
Där hade vi en super konstig kör lärare som var lite knasig, han sa super konstiga saker i radion osv.
Jag och tilda skrattade tills vi grät vissa stunder.
Våran körning gick faktiskt riktigt bra, vi klarade oss utan skäll.
Det var en dag med roliga äventyr, på vägen hem fick vi lyssna på riktigt djupa samtal och se tårar(inte från någon av oss, såklart!)


Men nu är det iaf gjort och jag är ett steg närmar körkortet !


På kvällen sen kom min faster och några ur henne familj och min farmor, så åt jag årets första kräftor.


Du slutar aldrig att förvåna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0