Min kärlek till mineralvatten

Jag är  förälskad i mineral vatten och även vanligt vatten.
När vi fick sodastream hem vart jag över lycklig (kom på nu att jag glömmt att använda den på senaste tiden.)

Mineral vatten ger mig mycket mer än vad läsk kan göra, Så reklamen som säger att den som säljer flask vatten till oss i sverige måste vara dum i huvudet har lite fel.
Okej naturellt kan jag förstå att det är bättre att dricka vanligt vatten eller att använda sodastream.
Men om jag vill ha mineral vatten med smak av apelsin och havtorn hur ska min kran eller sodastream fixa det?
Nej det går inte så då måste jag ändå köpa flaska.
Mineralvatten är som fanta olika smaker som inte går att fixa på annat sätt.
Och ska man tänka så, så går det faktiskt att fixa cocacola med sodastream, vilket jag förmodar smakar skit.

Och jag kan lova att jag dricker mycket mineralvatten blir väll åtminstonde 3 flaskor a' 33cl på jobbet.
Blir helt enkelt så när det inte finns något annat och läsk tilltalar mig verkligen inte!


Så jag tackar för mineral vattnet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0