Mysigt.. eller inte?

Man kan nog se på regnet och ovädret lite olika.
tack vara regnet fick jag idag sluta klockan 12 så det var inte så illa men på så sät förlorade jag även 6 timmars lön.
Men det gick inte att ha min bod öppen det var storm iutan för så det blåste rakt in och jag frös.
Så efter att ha suttit en stund inne i glassbaren och snackat skit så kom mamma och hämta mig så vi åkte hem så de han äta osv och sen åkte vi till stallet. Hästens doktor var på plats och hästen fick vaccination.
Nu när jag sitter in med ombyta kläder till torrt och tittar ut är det ganska mysigt, emn det känns inte som sommar mer som om det var höst eller så.
Men en kväll som dena skule det vara perfekt att krypa ihop under en filt kanske med ben & jerry's och en film. Och självklart även med min äldkling!

Lugnet före stormen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0