Nya kläder på väg

Vad är typiskt tjejor som sitter hemma framför datorn och har ingenting att göra, medans de tycker synd om sig själva pga av det trist vädret eller något i den stilen jo de handlar ny kläder för att bli på bättre humör och även detta fenomen ramlade jag ditt på.
Och snart kommer jag att få hemskickat:

ska bli kul att ha lite nytt i garderoben det är så mkt som har börjat gå sönder under sommaren...
och jeans var jag verkligen i behov av, har bara ett par som är helt de andra har fått ofrats till jeans shorts under sommaren, men vad gör man inte för värmen.
Jag lovar att den vita tröjan säkerligen inte kommer vara vit länge men det får vara kul så länge det varar.
kanske blir så att jag lägger till lite saker kom på nu att jag vill ha ny klänningar

Allt från http://www.ellos.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0