Regn , Älg och Bil körning

Den här helgen har varit ganska slö och långsam, igår kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde förutom att jag var i stallet med Catta och red ut med hästarna sen besökte vi hennes stall. Efter det satt jag hermma själv och såg på tv medans resten av familjen var och kollade efter kräftor.

Men dagen idag har iaf varit ganska händelse rik, Imorse så öste regnet ner (som vanligt) men mamma tvingade ut mig i skogen iaf , för vem vill hellre sitta hemma framför datorn än vara ute i regenet och gå i skogen?
Ut i skogen fick hon mig iaf , jag passade på att övningsköra till skogsvägen.
Idag var första gången på länge det verkjligen gick bra att köra bil, tycker om mammas nya bil hon hämtade igår.
Jag har redan bestämmt att jag ska ärva den sen!
När jag och mamma gick där i stilla ro uppe på ett berg såg jag något konstigt , jag tod och tittade på det länge till det lyfte på huvudet och jag såg att det var en älg, mamma och jag vände genst fega som vi var.
Resten av skogsturen gick iaf smärtfritt efter det.

Åkte hem och torkade en stund för att sen åka upp till stallet och rida, Red genom båda mina pogram inför tävlingen idag och det gick faktiskt överaskande bra. Men kommer nog fortfarande skämma ut mig lite iaf.

Kollade även lite på mitt schema idag och jag älskar det ! sovmornar varje dag och inte ett dugg sena dagar, hoppas på att det inte blir så mkt ändringar nu.

Det fick bli en kort uppdateringen av min helg, Imorgon ska vi in till haninge  och fixa nytt pass och handla lite nya saker till skol starten...

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0