Skolstart och mina älskade onsdagar

Ja dagen kom idag som alla andra dagar.
Skolan började dág med lite prat och project arbetet och imorgon börjar vi enligt schema.
Mitt scherma känns faktsikt helt okej trots en del ändringar , har bara en del intressanta ämnen så tror detta kommer bli ett kul år.
Har inte hunnit köpa en ny skolböcker osv än så funderar på att åka ner innan skolan och göra det imorgon, vill ha något som sticker ut lite nu är lite trött på de grå vita tråkiga man tidigare alltid haft.


Men dagen imorse  började inte bra, när jag stod och väntade på bussen vart jag stuken av en geting!
jag har fortfarande ett stort rött märke kvar på armen...

Men nu har jag precis ätit en god middag, tyvärr utan min underbara pojkvän , då han är på hockey träning och tränar istället.

Så tills han kommer hem ska jag sätta mig ner framför tv3 och njuta av mina underbara onsdagar med mina favorit pogram. Älska onsdagar och Älska Stefan !




Jag älskar dig !



Kommentarer
Postat av: mickis

vilken sot bild!!!

2008-08-21 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0