Sysselsättning

Det går inte att förneka det bara är så.
The sims 2 är min främsta sysselsättnig, jag är fast !
Jag kan inte sluta spela måste följa min familj, Jag lever ut mig i spelet med att döda guppar som jag inte tycker ska leva längre, vara otrogen med 5 samtidigt och bara göra allmänt allt jag vill.
Så fort jag läst klart alla mina ca100 bloggar jag läser varje dag och är klar med min mejl så är de sims som gäller oavsett hur löjligt det känns eller inte jag kan bara inte låta bli.
Och det hjälper ju inte att jag snart har alla spel så kan göra allt möjligt med mina stackars små gubbar.
Jag lever i in egen sims värld...

Jag har blivit The sims beroende !


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2008-08-12 @ 12:07:52
URL: http://snackablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0