Mariestad

Så nu är hunden något mer under kontroll.

Okej under tiden ni saknat min närvaro här har jag hunnit med en trip till Mariestad, en ca 65mil läng resa för att hämta en hund till min gudmor.
Det tog längre tid än vad vi trott men det gör det alltid med min gudmor.

Nu är iaf Killen kalle karlsson, tilltakls namn killen hemma här i nynäshamn.
Hennes tidigare hund heter Tjejen så hennes fantasi kanske inte var så fantastisk med tanke på att hon döpte hunden till killen.
En söt liten pudel kille¨på 4 månader som levt under hemska förhållanden tidigare. Men han verkar vara en super trevlig hund och Minnie kommer säkert tycka om honom:D

Även jag fick köra en bit av vägen kl 1 på natten på hem vägen, tur att jag var någorlunda pigg.
Vi kom hem hela och med en hund och det var planera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0