jobb från morgon till kväll

Om jag har sagt att jag är trött förut så har jag aldrig varit riktigt trött.
Nu känns det som om ett ångvält har valt att köra rakt över mig och mörbultat mig från topp till tå-
Började dagen vid halv nio med att gå upp och åka till hamnen i goda tro att jag ska jobba till 6,
När jag sitter nere i hamnen och har det lungt och skönt med min bok ringer min kära kusin och frågar om jag inte kan hoppa in och jobba en middags servering på havsbadet , vad ska man säga? Självklart svarar jag, Ja.
Innan jag hade jobbat klart nere i hamnen fick jag besök av Mickis det var trevligt det var inte igår vi träffades och det var kul att ses igen, pssst du var snygg i dina bruna linser !
Märker att man har blivit ganska isolerad under sommaren har inte träffat mina vänner någon gång på hela sommaren och snart är den slut...
Iaf efter jobbet i hamnen hämtade pappa mih lagom så jag han hem och eta efter ett par svarta byxor(måste ha det på havsbadet)
Sen var det till att åka ner till havsbadet och jobba fick ny svary skorta och förkläde så böt om och sen var det dags serverade en konferans gäng på typ 33 pers.
Det gick bra jag tappade inget, spillde inget, serverade rätt osv. Ibland är man bättre en vad man tror.
Och min underbara pojkvän kom och hämtade mig klockan halv 11 när det känndes som om jag inte skulle kunna gå ett steg till och inte nog med det när vi kom hem masserade han mina fötter och min rygg. Vill bara säga en sak
Stefan du är underbar!
Men nu måste jag krypa i säng och få den skönhets sömn jag förtjänar, det är en dag imorgon med!

sov gott!

Kommentarer
Postat av: mickis

haha tack sötnos :)

2008-08-02 @ 10:51:28
Postat av: my

det var så lite babe :)

2008-08-02 @ 11:40:50
URL: http://myisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0