Bil resa och kattunge

Ja skåne resan gick smärtfritt eller nästan iaf. om man räknar bort lite rivsår och blåmärken efter en galen hund som upptäckt att det satt en kattunge i samma bil som han vilket var väldans poppis...

Ja en liten kattunge, syster ville självklart ha med sig sin lilla kattunge hem som hon köpt för 10kr nere i skåne. Måste säga att den är väldigt söt och har de passande namnet bebis. Fast den ska ner igen i höst när syster flyttar till skåne ett år.

Min bil körandes gick bättre en förväntat fast jag hade en envis bil som inte ville vara på min sida klockan 6 på morgonen när vi lämnade ösmo.
Efter 3 stopp på vägen och 50 mil senare landade vi i skånes fagerhult hus axells palomino (www.palomino.se) . Riktigt trevligt ställe och måste medge att jag är måttligt avundsjuk på min syster som ska få bo där ett år :)

På väge hem stannade vi vid godis flyget , ett flygplan fullt med billigt godis som står precis brevid E4

Men vi överlevde både ditt och hem och100mil senare var man ganska mör men nöjd :)

Mitt internet har legat nere sen i tisdags vilket ger mig panik , bara för att jag vet att jag inte kan sitta så måste jag . Men idag kom räddningen ett trådlöst modem från glocalnet:)

Idag släppte vi hästarna på sommarlov ,det såg ut att uppskatas.

 I kväll är det jobb nere i hamnen som gäller.

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0