En helt vanlig dag

Dagen har tillbringats inne framför datorn och med en bra bok (Må döden sova av Anna Jansson)
Jag börjar bli riktigt trött på det så kallade svenska sommar vädret, hur ska jag kunna bli brun och fin om jag inte ens kan gå ut i linne utan att frysa?

Men imorgon kan det få vara dåligt väder för då ska jag köra till skåne fram och tbx. Ska hämta lillsyster som har vart nere och jobbat.
Men det kan ju vara nyttigt att övningsköra 100 mil på en dag, jag lär mig säkert super mycket (på att åk motorväg rakt fram i 3 timmar) Men men vi får hoppas på att det hela går vägen och att alla kommer hem helskinnade.

Så nu ska jag sitta och hoppas på dåligt väder resten av kvällen, så jag slipper bli arg imorgon om solen skinner!




Fides, spes, cáritas, maior autem horum est cáritas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0