IKEA

Vilken underbar värld, vilket underbart ställe att fördriva några timmar på...
Jag drömmde mig bort och möblerade minna framtida dröm hus. jag valde mellan att ha svart vit vardagsrum eller brun vit.
jag hittatde alla mina dröm möbler och visste precis hur jag skulle matcha allt för att få fram den där speciella stilen.
Om jag ändå var där för min skull. Jag längtar tills den dagen jag får gå där och allt jag köper är till MIG eller OSS, saker jag valt och som ska smycka hela vårt hus.
Måste säga att IKEA helt enkelt är en underbar affär!
Och inte nog med att de har billiga möbler de har god och billig mat med...

Så nu kan tiden gärna få å fortare så jag kan få gå där och välja saker som jag vill ha!
Men tills dess får jag bara drömma.






Dreams are real all you have to do is just believe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0