Svenska sommar och bio

Som vanligt är inte den svenska sommaren ett säkert kort, Vädret går från toppen till botten.
Igår fick jag iaf för första gången iår doppa min kropp i det blå, Måste säga att vattnet var överaskande varmt.
Men det tog i mot lite att känna att man i år badade förtsa gången så pass sent på året att det är i slutet av juni, vad är det som har hänt? har jag blivit fegare eller har vattnet bara allmänt blivit kallar? vet inte ens om jag vill ha svaret på den frågan.
Jag fick iaf sol på mig och är som vanligt bränd oh röd som en kräfta (Att jag aldriga ska lära mig!)

På kvällen var det dags för bio inne i stan, den efterlängtade Sex and teh city filmen, en film som bjöd på mycket känslor. Biosalongen var fullproppade med männsikor som gick från att skratta högt åt klockrena scener till att låta tårarna rinna ner för kinderna i de mer känslo samma ögonblicken.
Jag har redan sett filmen en gång tidigare hemma för mig själv, men känslan i salongen var något helt annat det blev som en helt ny film. En film man kan se många gånger!

När bion var slut mitt i natten var det tags att ta sig hem till Nynäshamn (Självklart regnade det hela vägen till tågstationen)
Det vart en intressant tåg resa där vi fick se att inte heller alla vuxna är riktigt mogna.
Från vh sen gick det ingen buss ner till Nynäshamn(så går det när man är ute mitt i natten)
Men som tur är så har jag världens bästa pojkvän som kom och hämtade mig i Vh , tack älskling!
Och tack Mickis, Tilda, Jessica och Clara , För en super trevlig kväll!


Near and far, closer together

Kommentarer
Postat av: mickis

tack själv sötnos :)

2008-06-23 @ 20:25:13
URL: http://visions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0