God morgon

Jag och valpen tog en sovmorgon till klockan 9 idag. Då tänker ni att det knappt är en sovmorgon, men om amn jämför med kl 7 är det faktiskt det.

Allt är i livet blir bättre eller sämmre beroende på vad man jämför med,

Minnie anser nog att "mamma" är världens tråkigaste när hon sitter vid datorn då Minnie gjort x antal försök att äta upp den.

Jag har precis varit uppe och tryckt i mig en dunder frukost en riktig vitamin boost, Vanilj yoghurt med mandarin och banan som jag skivat i, så nu hoppas jag på att bli frisk snart.

Kroppen luras av att man är hemma och är ledig, för mig känns det som söndag idag fast det är fredag, fast kroppen ändrade sig när den såg Nynäs posten då förstod den att det var tisdag eller fredag.

Igår fick jag en hel del goda nyheter, kommer märkas vilka fram över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0