Imorgon är det söndag

Idag:
  • Jobbat 14-19.30
  • Nya DH avsnittet
  • Haft sovmorgon till halv tio (och ja det är lördag, men detta är sovmorgon för mig)
  • Kollat på hockey matcher
  • Ätit riktigt god mat
  • Vart ute med hundarna
  • Testat Minnies alla nya kläder på henne
  • Vara riktigt trött hela dagen, så där riktigt övertrött som övergår i fals energi och nu är jag död.
  • Nu spela The sims sen är det dags att sova


Imorgon:

  • Tävling i Nrk, följa med som stöd till Mimmie



    Som bonus lägger jag in en bild på Minnie i en av sinna nya tröjor som vi fått av Stefans syster, Tack !


    Snygging !

  • Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Oh la la, vilken snygging Minnie är på fotot.

    Eller nej, mini-Minnie är inte egentligen någon snygging, tycker jag, Hon är "bara" helt enkelt underbart söööööööööööt. :-)

    Glada svansviftningar till er från mig.

    /Tjejen.

    2008-11-08 @ 22:31:04
    URL: http://tjejenshundliv.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0