jädra internet...*suck*

Mitt internet har blivit så jävla segt, så det tar ju sådan jävla tid innan man får upp internet sidorna så man känner inte så stor lust att att ens försöka öppna en internet sida.

Igår var min älskling hur mysig som helst och ahde tänt en massa ljus och så fick jag en ordentlig massage, det behövdes verkligen, Tack älskling !

Idag har jag varit så trött så jag nästan mått illa, men jag genomled hela dagen, duktigt av mig 

Skrev ett Läxförhör eller ska man kalla det prov i psykologi idag med det gick väll helt okej.

Idag blir det 65års kalas hemma hos stefans mormor, efter det blir det hem coh sova sen är det jobbig imorgon, *puh*

Jag vill sova !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0