Mina älskade tisdagar

Jag älskar tisdagar.

Idag har Tilda haft min lilla sötnos, men hon verkar ha överlevt riktigt bra. Tack Tilda !
Vi hade bara en lektion i skolan idag så var inte så lång dag och det är riktigt skönt, en andledning till varför jag älskar tisdagar, inte nog emd att vi bara har en lektion vi börjar kl 12:35 också, detkan ju inte bli bättre.

När jag kom hem så tog jag bus hundarna på en liten tur, Minnie följer "stora" wilmer tätt i häl hela tiden och hon börjar bli en riktigt tuffing när man är ute och går.

Kommer hem och ska försöka laga mat men en galet monster som sitter fast med sina valp tänder rakt ner i min fot, inte precis bästa sättet att laga mat på emn maten blev klar till slut.

Nu sitte rjag och väntar på att få se nya avsnitten av Gossip girl och DH, en annan andledning till att jag tycker om Tisadgar för det betyder serier som jag tycker om både på datorn och på Tv:n, jippie !

Idag fick jag även hem mina tester på Veets vax, har blivit utvald som test person av cosmopolitan att testa och sen ska jag utvärdera hur de var, om jag nu ens vågar testa dem ;)


Nej nu ska jag se på Vänner och vara med emilia , Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0