Oj...

Dagrna kommer och dagarna går och jag hinner aldrig skriva.

Igår var jag nästan i princip inne i stan hela dagen och gick, det känndes som jag gått 3 varv runt sverige när jag kom hem.
Jag var först hos doktorn och där var det bra, men jag måste ta lite nya prover nu igen.
Efter det åkte jag till hötorget för att gå i lite affärer och försöka äta en lunch innan klassen skulle komma in och vi skulle på studie besök.
Jag fick iaf med mig lute nya saker hem och en lättar plånbok. Jag köpte en ny kjol,halsduk och ett par nya knä strumpor.

Sen blev det pasta sallad och sen möte jag klass kompisarna vid t-centralen.

Vi var sedan och besöktre den judiska synogogan, det var väll inte så farligt han var ganks kortfattat.

Nu sitter jag coh har religon och får som vanligt inget gjort .... Bra jobbat My !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0