Otur med väder = Nya bilder på valpen

Hade bestämmt mig för att jag skulle ta en ordentlig promenad nu under dagen då jag inte hda något annat att göra, men tydligen ville vädret mig något annat.

Nu öser det ner regn och blåser och varken jag eller Minnie vill gå ut i det vädret *suck*

Vi lkete lite inne istället och jag försökt fota henne för att kunna vissa upp lite bilder, resultatet blev lite blandat:

 
Fota valp är inte alltid enkelt


Underbara valp tänder


Jag lyckades inte få en ända bra bild på henne idag men bjuder på några andra från tidigare:



Vem har sagt att man ska ligga och sova`?



Självklart ska primadonnan ha största benet.



Det får räcka för nu, ska försöka ta nya bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0