Sen kväll

Hem kommen från en som vanligt trist teater, utan sällskapet ahde man väll aldrig överlevt !

Började med en valiga skol dag där vi idag började att intervjua A klassen inför årsboken, vi är så duktiga.
Sen blev det tåget in till centralen för att äta middag med flickorna, steg gick mot kungshallen så at alla kunde välja sin gene mat.

Jag som levt enligt LCHF senaste tiden då mina värden i kroppen måste komma till sin rätt hade lite problem med att välja, men till slut fick jag ge efter och avnjuta en Nacho deluxe från tacobar, de är ju bara så gott!

Sen var det dags för Nathan den vise.
Jag är helt klart ingen teatermänniska och kommer nog aldrig att bli, alldeles för mycket krims krams.

Jag fick mig iaf en hel del skratt av de underbara sällskapet :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0