Sjukhuset


Under dessa dagar har jag avverkat:
Nya toppen avsnitt av både DH och Gossip girl
Filmerna Jiddra inte med Zohan och Las vegas baby

Två ganska bra filmer, fick lite skratt av dem.


Jag är sjuk !

Det var länge sen jag var så här förskyld, har blivitr riktigt ner smittad av övriga hus hållet.
Vi bor i ett riktigt sjuk hus nu, alla i huset är nästan sjuka.
Vi är 4 personer som går runt och hostar oh snörvlar, aldrig har nog vårat hus varit så fullt som det är nu vid halv 12 på morgonen, Men nu sitter vi här och trängs och snörvlar.

Igår skrev jag nationela prov med rinnande näsa och det var ingen hit så idag får kroppen vara hemma och vila och imorgon är vi lediga för öppethus i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0