Tv

Sitter nu framför en av mina absoluta feelgood pogram, Singing bee.
Jag trivs med att sitta och lyssna på musiken och försöka sjunga med själv, självklart sjunger jag inte högt utan baar innan för mitt egna huvud för ajg skulle ju aldrig klara av att sjunga fel så dålig förlorare som jag är.

Det är alltid lika kul att se på det programmet då alla människor alltid är så speciella och verkligen har sin egen stil.
Som sagt för mig ett feel good pogram.

Efter singing bee blir det ensam mamma söker som jag tycker är ett mysigt pogrma, det är säkert ett lätt hatat pogram då man inte trivs med att se på folk som ska vikaut sitt privatliv i media osv. men det mesta tror ajg är för att folk är avundsjuka åp alla dessa kärleks känslor de får känns. För jag kan ibland känna hur pirriga de måste vara och alla dessa fjärilar som svävar i deras mage. Mysigt helt enketl.

Om man ser på sådana pogram tar minnen bara en tillbaka till alla de stunder man själv känner så, jag kännermig lycklig för att jag hittat min prins och inte behöver gå igenom alla de jobbiga kapitlerna som står för dem med att välja ut en person då och då.

Nej tack vet jag min underbara prins som finns här hela tiden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0