Underbar dag

En riktigt trevlig dag.
Jag trodde det skulle bli en riktigt hemsk ´dag då jag vaknade med huvudvärk och på dåligt humör.

Men lite frukost i magen och en tur till stallet gjorde mig till en ny människa, väll hemma från stallet var det stress som gällde vi skulle upp till farmor på halloween middag.
Självklart var syster klar sist som vanligt, så vi vart en aning försenade, vi missade middagen först och fick äka direkt till gravgården för att möta upp de andra.

Medans vi väntade på att resten av sällskapet skulle komma till gravgården gick vi runt lite bland grusgångarna och pratade, vi enades om att en kyrkogård verkligen är en rofylld plats som får en att känna sig lugn.
Och finns det något vackrare än en gravgård på kvällen med alla tända ljus?

Vi tände ljus för Farfar,Farbror, Absolut,Crown's fair play, Roy och Salza

Väll hemma från gravgården var det dags för den efterlängtade middagen, kött,mootsstuvning,sallad,svartvinbergs geleoch potatis även lite "jul"skinka
Efterätten bestod av hallowwen tårtsa, och hallon med grädde

En otrolig middag med lite vin till, det känndes som om amn aldrig mer skulle vilja äta en bit till, jag var så mätt !

Mamma kom även hon hem från budapest idag med lite peresenter, jag fick en fin brun/guldig sjal, en tablerone och en flaska vitt. Tack !

Nej nu ska jag ta det lungt och försöka sova, Kan ju inte komam tillbacka till skolan efter lovet tröttar än när jag gick på lov.

God natt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-03 @ 22:30:51
Postat av: Anonym

...

2008-11-03 @ 22:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0