Bakterier

Skulle för en liten stund sen sätta mig och börja skriva på detta inlägg men när jag satte ner händer på tangentbordet fick jag en konstig känsla av att mina fingrar var fulla av bakterier och att jag då skulle smitta ner hela tangent bordet så jag ver tvungen att gå upp till över våningen för att tvätta händerna i tvål och vatten. Nu känns det bra igen och nu sitter jag här för att skriva.

Det är konstigt att man kan få en sådan stark känsla som kan få en att göra konstiga saker, vet att det är många människor som lever med väldigt svåra tvångstankar och jag förstår verkligen att det inte kan vara lätt.

När jag kom hem idag så fungerade inte tv:n, hur ska jga då som är en serie nörd klara kvällen? specielt nu när pojkvännen är och jobbar ihop pengarna (kan ju låtsas att vi har gemensam ekonomi så det som är hans är mitt, eftersom jag själv snart är pank)
Men lösningen finns till det mesta och om inte tv:n fungerar så är det bara att luta sig tillbaka och fixa en film eller ett nats serie avsnitt på datorn. Jag har verkligen lärt mig att uppskata datorn, Man kan då alltid lita på datorn i alla väder.

Så nu sitter jag och väntar på Mamma mia, ska bli spännande att se den !

Nej dags för middag med svärföräldrarna



Tilda saknas på bild men visst var hon delaktig iaf !, sen så ser man endast Elsas huvud
Annars var är det alla flickor från tjej kvällen his Tilda




19 dagar kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0